19 Aralık 2015 Cumartesi

Balıkesir Su Yalıtım


SU- ISI  YALITIM ÇÖZÜMLERİ










Su Yalıtım


Yapılarda su yalıtımı, suyun veya nemin yapı içine girmesine veya yapı elemanlarını sürekli bir biçimde etkileyerek teknik ve görsel olarak bozmasına engel olmak amacıyla uygulanır. Bu bozulmalardan en sık karşılaşılanı özellikle bodrum katlarda zemin içerisinde mevcut olan suyun temel duvarlarından veya zemin plağından sızarak bina içerisinden rutubete yol açmasıdır. Su yalıtımı hizmetlerimizi kabaca şu gruplara ayırmak mümkündür:



• Bitüm esaslı su yalıtım ürünleri
• Poliüretan esaslı su yalıtım ürünleri
• Elastomerik reçine esaslı su yalıtım ürünleri
• Çimento esaslı su yalıtım ürünleri
• Emprenye ürünleri



Avantajları
  • Hava şartlarından bağımsız hızlı priz alma.
  • 90 dakika sonra 2.kat, 4 saat sonra yaya trafiğine ve seramik uygulamasına geçiş imkanı.
  • Pozitif ve negatif su basıncına dayanım.
  • Rüzgar ve güneş altında dahi büzülmeden çatlaksız priz alma.
  • Yüksek yüzey mukavemeti.
  • Düşük sıcaklıklarda dahi 1 mm' den fazla çatlak köprüleme.
  • Dış hava şartlarına, dona,sülfata ve UV' ye dayanım.
  • Üzeri seramik ile kaplanabilme özelliği. 


Isı Yalıtım


Çoğu ülkede, ısıtma ve soğutma işi için oldukça büyük miktarda enerji yani para harcanmaktadır. Evler ve binalar verimli ve doğru bir şekilde yalıtıldığında;


• Enerji verimi artacak ve parasal olarak tasarruf sağlanacaktır.
• Yalıtımın korunması için, ekstra bir güç ve maliyete gerek yoktur, kalıcıdır ve genelde bakım gerektirmez.
• Konforu arttırır. Bina boyunca, sıcaklık dağılımı daha homojen olur.
• Yalıtım, dışardan gelen gürültüyü emdiği için, ses yalıtımı da sağlar.
• Genel bir kazanç olarak da, yalıtım sayesinde ısınma amacı ile yakılan yakıttan çevreye zararlı olan atık gaz geçişi azalmış olur.



www.acainsaat.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder